Find the Best lovers Shayari, Status, Quotes from top creators only on Gokahani App. Also find trending photos & videos aboutemotional love shayari in hindi for lovers, sad love shayari for lovers, love quotes for secret lovers, love quotes for lovers apart, love quotes for old lovers,
Poet Maddy
मोहब्बत में हम भी अपना हुनर आज़मा चुके हैं, जिस राह पर चल रहे हैं सब हम वहां से आ चुके हैं....... ये नए आशिक सिखा रहे हैं हमें आशिकी करना, कोई बताए इन्हें कि इन जैसो को तो हम पढ़ा चुके हैं..... ©Poet Maddy मोहब्बत में हम भी अपना हुनर आज़मा चुके हैं, जिस राह पर चल रहे हैं सब हम वहां से आ चुके हैं....... #Skill#Love#Return#Path#Lovers#Teaching#Tell#Taught#People.......
Komal Singh
Komal Singh
Khaas to tu aaj bhi hai Love #lovers #Relationships #Quotes #dailquotes #Poetry #Hindi #Relatable #viral wlove poetry in hindi whindi poetry wpoetry quotes wpoetry on love wsad urdu poetry
read moreKhan Firdous Parvez
"Unspoken Words" In silence, my heart speaks your name, A whispered echo, a heartfelt flame. Tears fall like rain, a sorrowful sea, Longing to tell you, what you mean to me. My soul craves connection, a gentle touch, A love so deep, it transcends too much. In dreams, I see your smiling face, A radiant beacon, in a lonely place. Time and space, they stand between, Yet my love for you, forever serene. Unspoken words, a hidden truth, A heart that beats, with endless youth. ©Khan Firdous Parvez #Exploration #SAD #poetry #Poetry #lovers #love #poetry in #english #poetry #quotes
Komal Singh
Suno jaa rhe ho😔 Love #truelove #lovers #Relationship #hindipoetry #Poetry #sad_shayari #sadpoetry #Broken #BreakUp wpoetry on love wlove poetry for her wpoetry lovers wpoetry in hindi
read moreManavazhagan
Don't fall in love? love #lovers #Lovesongs #trendingreels #shortsviral #latestnewstamil Sushant Singh Rajput Kalki Entrance examination Extraterrestrial life Kartik Aaryan
read moreAashiq Hi Samjho
Dil ki Baatein ❤️ | Love #deeplines #sayari #lovers #Aashiqhisamjho #viral #artistsoninstagram #vikassmishraofficial love shayari shayari on love sad shayari
read moreMubina Farveen
White "I never want to stop making memories with You."💕 ©Mubina Farveen #love_shayari Love You Mine💕.#Love #Life #mine #love❤ #lovers #togetherforever
#love_shayari Love You Mine💕.#Love Life #mine #Love❤ #lovers #togetherforever
read moreAashiq Hi Samjho
Dil ki Baatein ❣️ | #true_love #lovers #sayari #share #Aashiqhisamjho #viral #artistsoninstagram
read more